- Újdonságok
- Akciók
- Raktáron lévő termékek
- Kerti Bútor
- Bútorcsaládok
- Lámpa
- Nappali
- Hálószoba
- Konyha, étkező
- Gyerekszoba
- Előszoba
- Fürdőszoba
- Iroda
- Lakástextil
- Dekoráció
- Csomagban Olcsóbb!
- Tartósan alacsony Ár
- Kisállat bútorok
- Gamer Székek és asztalok
- Akciós kanapék
- Akciós nappali szekrénysor
- Legjobb áraink
- Legnépszerűbb bútoraink
- Utolsó Darabok
- Iskolakezdés
- Ágy +1 Ft-ért matrac AKCIÓ
- Házba szállítási szolgáltatás
- Kiegészítők
- Stílusos Álomsarok Kanapék
Hol tart a rendelésem
Tisztelt Vásárló!
A megrendelése állapotáról tájékoztatást úgy telefonon, mint email-ben úgyneveztt státusz alapján tudunk adni. Az alábbiakban talál egy leírást arról, hogy melyik státusz mit jelent. Nem áll módunkban időintervallumhoz kötött megrendeléseket teljesíteni (példa: 16-20 h között vagyok otthon) . A futárszolgálatnak átadott megrendelést egyáltalán nem tudjuk befolyásolni, ők telefonon vagy email-ben küldenek értesítést a kézbesítés várható időpontjáról.
Minden vásárló belépve a saját fiókjába (ha regisztrált) láthatja le nem zárt aktuális megrendelésének státuszát. Kérem ezek mentén tájékozodjanak, a megrendelések teljesítésének menetét gyorsítani csak a legritkább esetben tudjuk, mert az áru jelentős része külföldről érkezik. Az úgynevezett partner oldal megrendeléseinek aktuális státuszát a mi rendszerünkben nem láthatja, ezek felöl a visszaigazolt email-ben kapott elérhetőségeken kaphat tájékoztatást.
A megrendelések bzonyos esetkeben szétbontásra kerülhetnek, tehát előfordulhat, hogy Ön egy leadott megrendelése ellenére több, akár különböző határidőkre szoló visszaigazolást kap, és értelemszerűen ezek státuszai eltérhetnek!
Státuszok jelentése:
Feldolgozásra vár: Megrendelése beérkezett rendszerünkbe, de az operátor még nem kezdte feldolgozni. Várhatóan egy-két napon belül elkezdődik a feldolgozás.
Visszaigazolt 7-14 nap vagy 4-6 hét vagy 6-8 hét - Ez a státusz azt jelenti, hogy a rendelést megrendeltük a beszállítótól belföldi vagy külföldi raktárból, azonban előfordulhat, hogy az áru sérülten vagy egyáltalán nem érkezik meg. Ez esetben a megrendelés Fűggő státuszba kerül.
Függőben: A megrendelés akkor kerül ilyen státuszba, ha előreláthatólag a visszaigazolt időn belül nem lesz elérhető. Az értesítést követően 3 nap áll rendelkezésre, hogy a vásárlást egy megerősítő email-ben fenntartsa, ellenkező esetben töröljük a megrendelést.
Beérkezett Zozotrans vagy Sprinter vagy Futarszolgalat.hu - Az áru beérkezett raktárunkba és előkészítés alatt van a futárszolgálatoknak való átadásra. A státusz nevében benne van, hogy mely futárszolgálat fogja szállítani.
Átadva szállítónak-Sprinter vagy Zozotrans vagy Futarszolgalat.hu - A futárszolgálat átvette a megrendelést! A Zozo trans Kft telefonon a Sprinter és Futar.hu sms-ben és email-ben értesíti a vásárlót a várható kézbesítés időpontjáról.
Fűggőben előrefizetés miatt - Az előrefizetést vagy meghiusúlt bankkártya fizetés esetén a megküldött dijbekérőt követő 48 h belül kerül ilyen státuszba a megrendelés. Az áru nem kerül megrendelésre a beszállítótól a kifizetés időpontjáig.
Késöbbi postázás- Vásárló kérésére egy késöbbi időpontban való szállítás kérése esetén.
Személyes átvételi értesítés - Személyes átvétel esetén értesítés az áru átvehetőségéről.
Hétfőtől csütörtökig: 9:30-16:45.
Péntek: 9:30-14:45
Elállás: - A vásárló 14 napon belüli elállása függetlenül attól, hogy az áru még nem, vagy már kiszállításra került.