Fizetési megoldás
TOP termékek
Termékajánló
Partnereink
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Hol tart a rendelésem

Tisztelt Vásárló!

A megrendelése állapotáról tájékoztatást úgy telefonon, mint email-ben úgyneveztt státusz alapján tudunk adni. Az alábbiakban talál egy leírást arról, hogy melyik státusz mit jelent. Nem áll módunkban időintervallumhoz kötött megrendeléseket teljesíteni (példa: 16-20 h között vagyok otthon) . A futárszolgálatnak átadott megrendelést egyáltalán nem tudjuk befolyásolni, ők telefonon vagy email-ben küldenek értesítést a kézbesítés várható időpontjáról.  

Minden vásárló belépve a saját fiókjába (ha regisztrált) láthatja le nem zárt aktuális megrendelésének státuszát. Kérem ezek mentén tájékozodjanak, a megrendelések teljesítésének menetét gyorsítani csak a legritkább esetben tudjuk, mert az áru jelentős része külföldről érkezik. Az úgynevezett partner oldal megrendeléseinek aktuális státuszát a mi rendszerünkben nem láthatja, ezek felöl a visszaigazolt email-ben kapott elérhetőségeken kaphat tájékoztatást. 

A megrendelések bzonyos esetkeben szétbontásra kerülhetnek, tehát előfordulhat, hogy Ön egy leadott megrendelése ellenére több, akár különböző határidőkre szoló visszaigazolást kap, és értelemszerűen ezek státuszai eltérhetnek! 

Státuszok jelentése:

Feldolgozásra vár: Megrendelése beérkezett rendszerünkbe, de az operátor még nem kezdte feldolgozni. Várhatóan egy-két napon belül elkezdődik a feldolgozás.  

Visszaigazolt 7-14 nap vagy 4-6 hét vagy 6-8 hét - Ez a státusz azt jelenti, hogy a rendelést megrendeltük a beszállítótól belföldi vagy külföldi raktárból, azonban előfordulhat, hogy az áru sérülten vagy egyáltalán nem érkezik meg. Ez esetben a megrendelés Fűggő státuszba kerül.  

Függőben:  A megrendelés akkor kerül ilyen státuszba, ha előreláthatólag a visszaigazolt időn belül nem lesz elérhető. Az értesítést követően 3 nap áll rendelkezésre, hogy a vásárlást egy megerősítő email-ben fenntartsa, ellenkező esetben töröljük a megrendelést. 

Beérkezett Zozotrans vagy Sprinter vagy Futarszolgalat.hu - Az áru beérkezett raktárunkba  és előkészítés alatt van a futárszolgálatoknak való átadásra. A státusz nevében benne van, hogy mely futárszolgálat fogja szállítani. 

Átadva szállítónak-Sprinter vagy Zozotrans vagy Futarszolgalat.hu - A futárszolgálat átvette a megrendelést! A Zozo trans Kft telefonon a Sprinter és Futar.hu sms-ben és email-ben értesíti a vásárlót a várható kézbesítés időpontjáról.

 

Fűggőben előrefizetés miatt - Az előrefizetést vagy meghiusúlt bankkártya fizetés esetén a megküldött dijbekérőt követő 48 h belül kerül ilyen státuszba a megrendelés. Az áru nem kerül megrendelésre a beszállítótól a kifizetés időpontjáig. 

 

Késöbbi postázás- Vásárló kérésére egy késöbbi időpontban való szállítás kérése esetén. 

 

Személyes átvételi értesítés - Személyes átvétel esetén értesítés az áru átvehetőségéről. 

Hétfőtől csütörtökig: 9:30-16:45.
Péntek: 9:30-14:45

 

Elállás: - A vásárló 14 napon belüli elállása függetlenül attól, hogy az áru még nem, vagy már kiszállításra került. 

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

És mi egy 3.000Ft értékű kuponnal ajándékozzuk meg,
amit az első vásárláskor használhat fel 40eFt rendelés felett.